Translate

dijous, 28 de gener de 2016

Helix, una sèrie inesperada!

Quan hom queda orfe de sèries s'ha de bsucar la vida! Les productores ja han sabut crear un seguit de sèries de 2n i 3r nivell per quan hi ha la parada típica de les grans sèries, considerades les primeres espases. És en aquells moments on un es pot  permetre el luxe de descobrir algunes propostes -no tant destinades a satisfer les grans masses- orientades a fer feliç els seus creadors i provocar alguna reacció als espectadors. I, honestament, crec que Helix del canal temàtic SCIFY, n'és l'exemple!

Es tracta d'una sèrie que té una premisa bàsica: un virus, científic i una base a l'àrtic. I amb això els seus guionistes hana conseguit treure'n un Dorado. Entre que la música és excepcional, molts cops liderada per fils musicals d'ascensor que contrasten amb l'acció estranya i surrealista que es va produint a  mesura que avança, amb alguns hits coneguts de cançons més aviat clàssiques; la primera temporada és un festival audiovisual.

La segona, perd tot l'encant, malgrat té certs punts entranyables i un accent més marcat pel que fa a l'interès de escandalitzar, provocar i espantar l'espectador.

Sigui com sigui una proposta ben interessant!


1 comentari:

pons007 ha dit...

No se quantes sèries veus tu, però jo amb les de primer nivell vaig més que servit i no tinc temps per entrar en les de segon nivell i menys tercer.
No em pots recomanar una sèrie que les meves ànimes bessones dels filmaffinity han deixat com a 5,5